Kreativitet

Heeeeej alla mina käära. Är sååå fruktansvärt glad en fredagskväll som denna! Har haaaft en skiitjobbig dag i skolaan oh sen bah åkte jag till stadeen på en fullproppaad buss meed mina kära vännusaar. Och sen koom vi till stadeen och jag hittade en fin klänning att köpa till avslutningen, åh sen hittaade emma jätte finn klappar till sin familj och seen käkade vi också liite fina pommesfrites på max. Seen köpte Emma och jag julklppar till varann oh seen tog vi en mindre full buss hem. Och såå hamnade jag hääär. Suuuukt trevligt. Är påååå värsta kreaativiets humöret så tror att jag ska ta och gööra en ny designus till oss. guuud så trevligt det med, är sååå fruktansvärt glá att de är fredag, ni ska bara veeeta. woooooooop vad oseriöst det hääär är, vi höööres. hajdåå.

de här gjorde iaaf min daaaag, får väl see om ni har lika kuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0