KIND OF POINTLESS.

Tjoooohej. Har inte mycket att säga.... Inte mycket alls faktiskt. Så jag gör bara ett inlägg för sakens skull, liksom. För att bekräfta er; Jag lever. Men... Vädret är ju vackert i alla fall, eller hur? Solen skiner och det är ju inte allt för kyligt heller. Barapapapaaaaaa I'm lovin' it. Öh. Ok. Jag ska i alla fall läsa lite musikhistoria idag. Har nämligen förhör på Tis. Vill verkligen få fina musikbetyg! Annars ska jag nog ta och baka lite. Eller, försöka.. Det blir oftast jättetort och helt misslyckat under mina försök, men men. I'll give it a try, därför att jag är på humör! OCH JUST DET JUST DET JUST DET! Degskrapa! Det var så det hette! Ni vet, den där mokafjongsen Alice hade lärt mig vad det hette. Som jag aldrig lyckas komma ihåg. THAT'S IT. Eller, jag tror det i alla fall..... Hm. Hur som helst ha en kul dag eller nåt. http://jubblies.blogg.se/2011/december/rubriker-ar-overskattade-yes.html#comment

Jag saknar min lilla snuttis. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0