julstök på UKK

Som ni kanske redan hört av frida så har dagen varit helt grym! Riktigt härligt alltså. Åt ju lunch med emelie, frida och hanna på subway och sen knallade vi bara runt lite i affärer och sånt. Sen så bar det tillbaks till UKK och sen var det baar att vänta men efter ett tag så blev det iaf våran tur och det gick väl hyfsat. Tappade bort mig lite halv första "rundan" men sen gick det bra igen och allt kändes mycket bättre igen. Kul som bara den har det varit. Sen så träffade jag ju F&F eftersom dom var där och kollade. Efter det så drog jag och mamma och köpte indisk mat. Så jävla got jag döööör! Så nu har jag ätit pratat lite med frida, läst fridas novell som är HUR JÄVLA AWESOME SOM HELST, JAG DÖÖÖR!!! :'D Och nu har ag även tagit bort min smink och ska ta ett bad och sen sängen för min del. Juste börjar inte försen 20 över 10 imöra så sovmorgon för min del! Ha en fortsatt bra söndagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0