J’ai perdu mon pauvr’ Coco, Coco mon chien que j’adore, tout pret du trocadero.

Hallå mina vänner! Har ni en fin fredagskväll? Det har i alla fall jag! ...Och det är den sista för i år, till och med. Jag vet att det har varit extremt dålig bloggning från mig men jag orkar inte förklara riktigt varför. Det blir bara så tjatigt och jobbigt... Och inte alls kul. Så, vi går vidare.
Imorgon är det alltså nyårsafton. Gud vad härligt, fast lite jobbigt ändå. Tiden har gått så fort, och som vanligt rusar den iväg utan mig. 2012, det känns inte rätt på något sätt. Men det kan inte bli ett mer dramatiskt år än detta har varit, i alla fall. Det känns ju skönt!
Nu tycker jag i alla fall vi slutar spekulera i det, för det återstår att se... Men... I och för sig har jag inte så mycket annat att säga. Just nu sitter jag bara och halvtittar på en film samtidigt som jag kikar runt lite på Twitter och pratar med vänner. Känner också ett otroligt shoppingsug nu kan jag meddela. Ugh. Tur att min och tjejernas Stockholmstripp inte är allt för avlägsen nu!
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0