Ingentiing

Sitter här och göre absolut ingenting. Har bara blogg.ses hemsida uppe och sitter i soffan med fötterna på bordet. Har suttit exakt såhär hela kvällen också, riktigt riktigt datanörd skulle jag kalla mig själv. Men jag vet inte vad som gör att jag håller mig kvar. Blir glad av datorn, får insperation och vill bara skapa osv. Känner mig faktiskt inte speciellt osocial heller för den delen. Herregud vilka problem jag har alltså. Ska strax ta och gå och lägga mig hade jag tänkt, har blivit sent hela veckan så orkar knappt gå upp till teven på morgonen och kolla på julkalendern. Men det gåår, precis på pricken. Men det är svårt. Men tänk vilken bra start på dagen det är, under den kvarten har jag hunnit bli pigg så när det sedan är klart kan jag bara fixa klart mig. Dom borde ha nån slags åretruntkalender, jag skulle iaf lugnt kolla. Imorgon är det freedag, så odugligt skönt. Hatar just skoldagen på fredagar, bara en massa jobbiga lektioner men när det är öööver kissar jag nästan på mig av glädje. Då blir det julshopping med Lisa & Emma också. Ska inhandla danskläder, avslutnigsklänning, lucianattlinne och julklappar. Wish me luck att hitta allt det där. Känner att inlägget bara flyger iväg i ord, ska ta och runda av. Vi hörs kära vänner. Ciaoo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0