I'm right here by your side, but i'm leaving now.

Hejhoo. Som Alice nämnde i tidigare inlägg så satt vi och prata i telefon ett bra tag igår kväll. Till slut låg vi båda två i ett mörkt rum, i sängen och blundade och mumlade fram saker. Då insåg vi båda två att det kanske var bäst att lägga på och sova. Vaknade iaf vid 10 tiden och har sen dess inte gjort ett piss, i princip. Hoppade just in i duschen, kände mig så ofräsh. Får typ huvudvärk osv. Skit skumt, men det kanske är mänskligt. Pratade också lite med cleverbot, skit skoj. Jag sitter typ och garvar för mig själv. alltså hahahaha, ni borde pröva. Men ska ta och stoppa i mig llite alvedon för vi ska åka iväg tll min morbror snart som fyller år. Släktträff typ, så ska väl försöka vara ltie social, ehehe. Och sen efter det vidare hem till Emmas hus där vi ska fira hennes mamma som fyller år. Det blir alltså fullt upp idag. Imorgon är det dansuppvisning på EDGE också, tagga lagooom eller. Nu ska jag ta rulla vidare, vi hörs!

HHHAAHAHAHAHHA fattar ni hur kul liv jag har!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0