I'M ALMOST NOT CRAZY

Eftersom ingen av mina kära små bloggerskor bloggar så får väl jag görat då. Vad har jag gjort sen jag bloggade sist då? Jo jag har suttit här på min domnade rumpa och glott på datan, käkat har jag också gjort snackat med frida och hannski pannski. Läst fridas Fina novell, TOTALL ÄLSKAR DEN!!!! Så frida nu får du skynda på med nästa kapitel jag väntar !
Jaha klockan då? Jo den är snart halv 10 ska ta och hoppa in to tha dusch och fixa lite smått inför imöra. Kommer troligen slänga in lite mer bloggning om jag orkar innan jag somnar. VILL BARA HA JULLOV NU!!! O: Men icke, en vecka kvar in tha mother f*cking skola. Men får väl ta och mysa ihop med klassen så mycket jag kan nu innan vi troligen inte kommer ses på ett tag när skolan slutar. Nej men hörrni nu tycker jag at jag bablar på om massa onödigt. Så ha en bra fortsatt tisdags kväll. PUSSSSS.
Ni e ju för underbara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0