he knows when you've been bad or good, so be good for goodness sake!

God dag på er! Har nu hunnit komma hem för ett tag sen och har efter det inte gjort mycket alls. Med hade ju iallafall då julavslutning idag, helt okej. Mysigt värre med klassen efteråt då vi fika! Fick sedan betygen. Det var väl helt okej, bättre ön vad jag hade förväntat mig så jag är rätt så nöjd iallafall. Sen drog ju jag, emelie, hanna, lisa och frida ner på stan och fikade sen vart det att vi knallade runt en stund på stan. Och nu är jag hemma igen och håller på att slå in lite julklappar. ÅHHH HERREGUD VA SKÖNT MED JULLOV!!!!!!! Nej men nu ska jag ta och försätta mysa med mig sjäv här. Ha det bra allesammans! / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0