Godnatt xx

Har haft en mysig kväll på bion. Käkade Kina buffé med mina älskade päron. Mötte sedan upp min kusin och faster och så gick vi mot bion. Halvt skum film men den var väl helt okej! Ligger iaf och lyssnar på musik och läser just nu. The kooks faktiskt. Hanna influerar mig med din kärlek för dem. Imorgon vankas det iaf en tripp till Stockholm med Mami. Jag har helt slut på cash eftersom jag köpte min ajfånn. Men får väl ge mamma hundvalpsblicken när jag hittar någe snyggt. Nu ska jag fortsätta läsa ur min bok och smsa lite med Elin. Vi hörs imorgon. Ciaooooo. ❤
/Frida


Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Wohoo ja fortsätt smsa med mig ;) <333

2011-12-29 @ 02:06:00
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0