DANSUPPVISNING

Som rubriken kanske avslöjar, och jag tror även att jag nämde det igår, så är det dansuppvisning på UKK idag. Börjar bli lite smått nervös... Men det här fixar vi väl. Ska faktiskt snart åka mot tåget eftersom vi ska vara på UKK kl.10. Känns lite halvt drygt att vi skulle vara där så tidigt men aja. Sen så efter genrepet så ska vi sticka ner på stan och äta. Sen kvart i 4 så ska vi vara tillbaka på UKK för att ha själv uppvisningen halv 5. Oj oj, asså jag e fett taggad men lika så nervös men jag skakar iaf inte än, haha. Nej men nu ska jag ta och väcka liv i min lilla pappa så han kan skjutsa ner mig till tåget där jag även ska träffa emelie! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0