Bitch im the man

Hello all my bitches! Sitter här som en liten tönt just nu i min ziperall och min nya mössa jag fick i julklapp. ÄLSKAR MITT LIV! Nej inte direk för jag har inget liv. Shalalala. Men ska ta och kolla på en film och äta massa mat och tjocka ner mig totallt eller så tar jag och tränar? Njaa tjockis får det bli, tränar imorgon. HAHA som om... Nej men ska försöka dra en halv timme på tränings cykeln imöra. Okej kul då vet ni det också. okej nej men nu ska jag hoppa iväg och hämta någe gott att äta sitter här för mig själv, mobbad som jag är, och gör konstiga ljud... hahaha nej men hej då ! / Alice
just need this on my blog again :’) Perfection! ♥
HEJ SNYGGA MÄNNISKOR SOM BORDE BEFINNA SIG I MITT RUM JUST NU MEN DOCK GÖR NI INTE DET... SÅ JAG FÅR NÖJA MIG MED MIN NALLE BJÖRN FOR NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0