bedtime stories

Ligger nu, once again, halvt död i sängen och ska snart ta och stänga av totallt och bara sova!
Finns typ inge bättre än att sova! Men idag iaf så hade man ju Hk prov och det var mkt enklare än vad jag trodde at det skulle vara så nu känns allt rätt så bra igen. Tog en trip till stovreta gjorde jag också hälsa på en viss liten Jullan som även sover här imöra natt. :D Ska bli mys har inte träffats ordentligt på skit länge så, ja det är äl på tiden! Asså snälla människa, jag tror jag seriöst håller på att bli en gammal tant :o Nej men Iallafall, shaalal jag e trööööött. Nej men nu ska jag stänga av min lilla dator och gå och lägga mig! God natt och sov som stockar. / Alice
Denna lilla skönhet kommer hit imöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0