beautiful people

Sitter här i min säng orkar så inte med nånting just nu...
Blev matförgiftad i skolan blev jag också, eller ja typ hela högen blev det som ni kanske läste i fridas inlägg. Men ska ta och byta om nu och ta bort allt smink och allting faktiskt även om klockan är 20 över 7... Är så himla trött så ska ta och lägga mig i sängen och bara ta det lungt, läsa, träna på musik häftet och svenskan. Juste ska ta och kolla på julkalendern får jag inte missa, har missat det hela helgen, he he. Så ska ta igen det hela nu tänkte jag. Nej men ni får ha en bra kväll! / Alice
Vill bara säga tack för att ni finns! Man kan inte tänka sig bättre vänner än er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0