23 december 2011

Tjenis! har ju varit hemma hos F&F idag så där av dåligt uppdatering. Sen när jag väl kom hem så orkade jag tyvär inte. Men myste iaf en hel del med F&F idag. Fixade julmat, julgodis osv. Och sen har jag hunnit färga håret också! Hihihiheheheeohoho, har velat färga det rött ett bra tag och eftersom jag har eller aa, hade brunt hår var det svårt att få den färgen jag ville ha så mamma blekte det först, såge helt SJUK ut. AHAHAHAHAH dog :'D Sen blev det iaf rött. Och ja nu är det RÖTT. orkar inte riktigt ta en bild för jag ser inte riktigt normal ut, håret står åt alla håll, tröja full med hårfärg, ögon som knappt orkar vara öppna och blek som en gris... Så bild får ni imöra! Ha en fortsatt bra 23:e december! / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0