Smoking Kills

Hejsan! Har kommit på att jag aldrig bloggar på helger, whoopsie... 
Kan köra snabbvariationen av min helg. Fredag var det skola som vanligt, sedan följde Linda binda med mig hem och vi kollade på VMA's, åt massor av chips, godis och chokladpudding, heeej tjockis! Jorå sedan kollade vi på massa snygga youtubers, asdfjkl. Kollade på hela första säsongen av awkward, vilket gjorde att vi inte somnade försen 6/7 på morgonen, sov till ca 1. Blev middag till frukost och slacka framför TVn. Lördagen fortsatte med kulturnatten, vilken jag måste erkänna att jag aldrig varit på förut. Vi hade boka bord på Svenssons Taverna vilket var hur trevlig och mydigt som helst, storsade runt på stan nån timme, hade liet för höga förväntningar måste jag nog säga men middagen och sällskapet går inte att klaga en sekund på så kvällen blev väldigt lyckad ändå! Och idag är det inget mindre än söndag, har varit ensam hemma hela dagen. Vaknade runt 10 helt utvilade vilket var jäkligt skönt, fixade fin fin frukost åt moi, satte på en film. Tog en cykel tur till affären för att köpa ägg, bakade sedan regnbgs muffins på dessa ägg, vart sedan ännu en film. Och vad jag ska göra av de timmar som är kvar av denna helg återstpr att se. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0