Like looking down the barrel of a gun

Hallojsan. Tänkte på så vis att jag gör ett kort inlägg i min olidliga väntan på finalen av Top Model. Har inte bestämt mig för vem jag hejar på än... Laura är bäst på bild, men jag tycker inte att hennes personlighet (Är hon sexist eller?) är särskilt charmerande. Sophie tar rätt bra bilder hon också, men jag tycker inte hon är särskilt snygg egentligen. Dessutom är hon inte heller en särskilt kul personlighet. Hm hm. Jag vet inte... Men nog om det nu. Imorse bestämde jag mig för att ta cykeln till skolan. Så dålig kondis som jag har så var det behövligt. Känner mig ganska duktig nu när jag cyklat 1,2 mil (fram och tillbaka) idag! Då kanske man kan få unna sig något sött att gnaga på framför TVn, eller? Jo, det tycker jag. Vad tycker ni förresten om X Factor? Jag själv tycker inte att det varit något särskilt, men TV4 har ju lagt ett femtiotal miljoner på produktionen, så stackarna har inte råd med något annat än att det blir smash success... Därför har jag valt att stötta dem ändå... Men inte ikväll. Top Model missar jag inte för livet! /Hanna
Helt orelaterat och slumpmässigt bildval, men sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0