Lät du henne komma närmare?


Alltså HAHAHAHAHAH XD XD XD LOLOLOLLL
Heeeeeeeej. Idag har jag, precis som alla andra dagar varit i skolan. Denna dag var iochförsig inte speciellt jobbig. Hade rektorn direkt på morgonen, vilket betydde att vi pratade mest. Sen SO - film & till sist 100 mins kulturtid. Väldigt skön dag. Hade tänkt hänga med mina mateos på bio ikväll, men var tvungen att tacka nej pågrund av mitt franska prov som infaller imorgon. Kände inte att jag hade full koll på det, så behövde plugga även ikväll. Vilket jag även gjorde när jag kom hem efter skolan. Sedan lagade jag middag till familjen. Det blev en väldigt stark korvstoganoff. Brände i munnen efteråt, men det kanske behövdes. Vad vet jag. Efter det duschade jag, och fyndade sedan i mina föräldrars gamla kläder. Hittade en kofta. Tror den har norsk bakgrund, men är icke säker. Ser ut lite som en Lusekofta-typ. Ok, då vet vi. Om cirka en timme är det New girl, och sedan sängen. Fredag imorgon, riktigt jobbig dag dock. Men sen HELG! Måste även passa på att säga att min största kärleeeek på denna jord fyller år idag. Min nussiisssss, Niall. 19 år. Grattisgrattisgrattis!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0