I Början Av Slutet, Det Är Där Jag Står

Sitter för stunden och rå pluggar. Ingen rolig grej precis men har inte haft tiden försen nu...
Dagen i skolan var hlet okej. Var som Frida och Hanna redan berättat på teater, blev en snabb rund på stan med Hanna och Meli efteråt, Hoppade sedan på fjortan till kyrkan där jag och mina buds är ledare, fixade speglar och fikade och det var ganska kaosat med trevligt att göra nånting med sitt liv! Imorgon då, jorå då vankas sovmorgoooooooooooon! Bästa grejen på hela veckan när det gäller skolan om jag ska vara ärlig, eller tja min klass men det behöver vi inte ens diskutera. Och jag känner att jag bara bablar. Men iallafall så imorgon, kommer troligen inte komma hem försen sent imorgon heller. För det är nämligen dans imorgon, åhh har saknat det ska ni veta! Nej nu ska jag fortsätta plugga. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0