GRATIS PAPPA!

 
Skolan rullade på helt okej idag, fick reda på datum för 3 prov de 2 uppkommande veckorna...Vlket är bajs.
Tog iallafall bussen hem direkt efter skolan och missade häng med min älskade klubbe, fäller en tår.
När jag kom bakade jag cupcakes och städdade mitt  rum i superspeed. Runt 6 rullade hela tjocka släkten in i vårat hus och firade mig älskade pappa som fyller 38 idag! Grattis, grattis, grattis pappa älskar dig! Sedan vart dt fullt hus med fika och massa prat och kramar, de sista gick inte försen ca en timme sen, och nu är jag helt jäkla slut! 
Men imorgon är det onsdag, och onsdgas schemat i skolan kan gå och ta sig så nu ska jag sova. /Alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0