Extrem.

Tjaaaaaa. Har idag vart i skolan(ovanligt). Sovmorgon och endast 3 lektioner. Däribland 100 min kulturtid. Fick väldigt mycket gjort. Jag befinner mig i manus/ljus&ljud/kuliss gruppen. Pratar alltså om vår musikal som vi jobbar på. Den framförs i december om ni har vägarna förbi. Nä, skoja. Kom inte, hah. Ni kommer ändå inte få se så mycket av mig på scenen, sitter nämligen bakom och sköter ljuset tillsammans med Malin som sköter ljud (så ni kan alltså komma). Ok, nog pratat om det. Efter skolan åkte jag hem och sov typ. Kikade på iCarly, avsnittet som 1D är med i. Fast dubbad. Kissade på mig. Så sjukt skoj. Sov sen igen. Och åt och gjorde massa bajs saker. Allt förutom engelska glosorna typ. Jättebra Frida, jättebra. Men nej, nu måste jag få lite sömn om jag ska orka ta mig upp och se på VMAs inatt. Våra pojks är ju nominerade, wehoo. Ciao!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0