Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta.

Hallå! Var ner till stan igår med min Lisus. Vi kikade runt och satte oss även vid ån en stund, i solen. Fick med mig en plånbok och en halsduk hem. Gick emot mig själv och köpte faktiskt en gul. Har länge velat ha en, dock passar den inte till min hårfärg men jag lever i tankarna att jag ska färga det. Det krävs bara lite övertalning när det gäller min mor, så att säga. Åkte iallafall sedan hem och åt middag i min ensamhet, sen stack jag hem till Lisa där jag spenderade resten av min kväll. Vi kikade blandannat på The hangover! Må vara universums roligaste film!!!! Kom hem runt 1130 tiden och slocknade när jag la ner huvudet på kudden, vilket iofs inte var förän 1230. Slog upp mina ögon vid 7.15 imorse men lyckades somnade om några timmar till. Skönt! Planerar idag Gossip girl och lite läsning till skolan. Blir nog bra! Ha det göttttt! Ciaooooo
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0