Can you feel the love?


Två bilder från gårdageeeeen. Agerade inte så bra fotograf, tyvärr.
Hallååå! Som Hanna redan har berättat så hade vi en fin kväll igårkväll. Träffade flera från klassen, så det var ju också lite mysigt. Dock känns kulturnatten lite överskatad. Men hade fint sällskap, så klagade inte. Medan Hanna och resten av ligan befann sig på bröllop var jag, Lisa, Meli & Frida och lyssnade på Lisas broder som spelade med sitt band på celsiustorget. Sen dropade Frida och Meli av hemmåt, och sen cyklade jag och Lisa hem till henne. Gjorde oss varsin kopp te för att tina upp oss själva, och så pratade vi massa strunt. Sen blev jag upphämtad av mina päron och slocknade någon minut innan ett i min säng. Var förfrusen. Vaknade vid 12 idag, och är på världens sämsta humör. Vi hade ingen frukost hemma. Teven var upptagen. Mitt hår är efterblivet trasligt. Är jätte förskyld. Har ont i huvudet. Känner mig som en stinkbomb. Borde bada. Borde läsa franska, men orkar inte. Datorn hakar upp sig hela tiden. Twitter fuckar sig, och jag är hungrig. Det värsta av allt är att detta är endast ilandsproblem. Jag borde straffas på något sett. Nu ska jag gå och bajsa. Hejdå.
/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0