When you're smiling, the whole world smiles with you

Tjenis to the penis, y'all. Blev alldeles trött på pluggandet, så jag tänkte morsa lite på er i stället! Har ni en bra dag? Vädret är ju väldigt trevligt idag. Tur det, för resten av min dag har hittils inte varit någon homerun direkt. Faktum är att den varit ganska jätte väldigt mega tråkig. Min pollenallergi jävlas dessutom som fasen - DET KLIAR NÅGOT FÖRJÄVLIGT I ÖGONEN. Ärligt talat, why don't you just kill me already? ...Sedan är det också så att jag alldeles precis nu, medan jag skrev till er, för bara en mening sedan, började blöda näsblod. Härligt med lite action, eller hur?! Ja fy fasen. Kanske är bäst att jag tar hand om det här innan det blir blodbad i sängen.
Au revoir mes amis! /Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0