When you're feeling down.


Har fått en jävla shopping abstinens, ska ni veta. Köper grejer hela tiden och hittar ändå nya saker jag vill ha hela tiden. Borde verkligen hålla mig ifrån tidningar och nätet, men jag klarar inte av det. Blir så himla glad när jag hittar något fint, så jag fortsätta kika. Annars är det onsdag idag va? Vi hade körrep hela förmiddagen, och sedan vanliga lektioner. Fick tillbaka mitt slöjdbetyg, och blev hyfsat nöjd. Det hade kunnat gått bättre, men jag gjorde mitt bästa så. Hoppas bara på höjning nu till sommaren. Efter skolan hängde Habba med mig hit. Vi gjorde inte så mycket, egentligen. Pratade lite grann, och sådär. Efter det fixade jag mina 1D väggar (lägg märkte till plural). Har nämnligen utökat det, så har nu två väggar. Se bilder här över. Har även pluggat lite franska till imorgon, då prov infaller. Lyckades även somna TVÅ gånger under mitt studerande, duktig. Nej, nu ska jag hoppa in da shower och drömma mig bort till Polen. Fyfan vad jag vill tillbaka nu.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0