The Woman In Black

Sååååå läskig, hela salongen satt typ och skrek haha
Det blev till slut The WOman In Black på bio halv 9. Och innan dess då, jo jag tog en dusch klädde på mig osv.
Sedan åkte mamma och jag först in till Gränby och kollade runt lite köpte godis och jag fick även med mig en tröja hem för endast 50 kr, den ni! Sen åkte vi ner på stan där vi satte oss på Dragon Palace och käkade kina buffe, asså herregud kina buffe 2 dagar i rad fatta att jag kommer typ ha gått upp minst 50 kilo efter denna helg kära vänner! Sedan rullade vi iallafall vidare mot bion. Gud så bra den var! Ahhh men så läskig jag typ pissade på mig 85321393 gånger! Asså här snackar vi skräckfilm! Herregud trodde jag skulle dö där ett tag, och mamma som typ inte gillar sånna filmer så jätte mycket sket typ på sig, ahahaah. Nej men den var ruskigt bra! Har typ allt godis kvar för att jag knappt vågade röra påsen under filmen. Så nu ska jag skriva lite, äta godis och kolla på prison break! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0