Shopping!


Häääärliga lördag, åh så fint. Dagen till ära har jag spenderat shopping centrums.  Påhittat ord. Har köpt en massa, massa grejer känns det som. Har fixat konfirmations kläder till mig, mamma & pappa. Har köpt en 1D poster, iphoneskydd, en tröja, underkläder, skor å en klädställning. Känns mega amezballs bra! Har suttit och skruvat ihop klädställningen i någon timme, sen har jag fyllt på den med kläder å städat upp i mitt rum. Just nu sitter jag och kikar twitter, men ska strax slå igång ett avsnitt av Gossip girl. Sedan ska jag käka grillat till middag, å resten av kvällen är oförutsägbar. Men troligen lär jag sitta precis här å tittat på Gossip girl.
Ni förstår så bra liv jag har, herregud.
/Frida

Kommentarer
Postat av: :)

Vart har du köpt klädställningen? :)

2012-05-06 @ 22:56:28
Postat av: :)

Vart har du köpt klädställningen? :)

2012-05-06 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0