Let my love take you higher.


Bilderna här över beskriver min dag ganska bra! Var i kyrkan hela förmiddagen och sålde fika osv. Sen cyklade jag hem å käkade lite lunch. Sen satte jag igång med pluggandet och har suttit med det ända tills nu. Mamma förhörde mig precis, å jag kunde nästan allt så ska bara läsa igenom det någon gång till. Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Håller på och grejsar lite i mitt rum för tillfället. Plockar lite grann, å lägger fram lite grejer inför Polen. Som infaller på Torsdag! Är så fruktansvärt taggad!! Har även uppdaterat min spotyfii lista idag, så nu är den full med nya låtar till polen. Men, nej nu ska jag nog slå på ett avsnitt av Gossip girl sattee,
vi hörs när vi hörs. Ciaooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0