Lazy love

Moooi!
Blev nattbloggning idag så här klockan halv 1 på natten. dagen i skolan rullade väl på som vanligt antar jag, kemin ja, jo den gick okej. Sen fick vi engelska diagnos som gick bra. Hade lunch, So och sedan fick vi sluta. Jag och emma drog ner på stan och knallade runt ett tag. Jag köpte ett halsband och sedan mötte vi upp Charlie. Ca. 1 timme senare kom pappa och farfar och hämtade mig och vi drog oss mot stockholm där vi åkte till pappas farbror Ivar och hans fru Elsie för att hämta min elmoppe! Och ja den där pinsamma kom "jag har inte sett dig sen du var så här liten" ja jo ehehe, vafan svarar man på det liksom? Ahaha. Sen på vägen hem stannade vi på McDonalds, samma McDonalds vi var på 2 oktober faktiskt, åhh fick värsta flashback om hur illa hanna mådde, jag skakade och kände typ ingenting förutom lycka. Gud hela grejen kändes så overklig! Nej nu ska jag sova! God natt m'homies! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0