La valse des monstres

Hej. Hinner inte skriva särskilt mycket, är väldigt inne i Top Model just nu... Men jag kan passa på att berätta att jag efter skolan mötte upp farmor som skjutsade mig till studion där jag skulle intervjua en fotograf för en SO-uppgift. Intervjun slutade med varma kramar och ett nytt jobb till nästa år. Score!
Efter det följde farmor med mig ner på stan och vi shoppade lite saker ihop. Jag köpte bland annat kläder till tjejernas konfirmation på Lördag! Är otroligt exalterad för deras skull. Ska filma hela tjoflaxet. Sedan köpte jag lite annat som jag tänkte visa i bilder. /Hanna.



Vill inte visa vad jag ska ha på konfirmationen än. Det får ni se efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0