Jag Lovar Att Nästa Gång Ska Jag Vara Bättre Än Jag Nånsin Varit.

Här spenderas resten av kvällen!
FREEEEDAAAAG! Åhhh, och om denna fredag varit härligt! Dagne började helt okej med helt vanliga lektioner och sen hade vi ju även idrotts provet som jag tror gick bra, förhoppningsvis iallafall. Sen får vi, som Frido redan avslöjat,, bekräftat att vi slipepr resten av dagen för att det inte fanns någe lunch! WIIIHOOO! Och seriöst alla typ sprang fortare från skolan än om de ahde sett en lönnmördare, no joke! Vilket även vi gjorde. Jag, Hanna, Emelie och Emma drog oss ner på stan där vi stack direkt till China Garden och åt kina buffe, där vi sedan vart kvar i några timmar och bara pratade. Sedan knallade vi runt på stada i nån timme sedan fick emma en extra hård kram eftersm hon ska till London imorgon, bara lite jello.. Sedan satte jag mig på en smock full buss där jag hamnade bredvid min kära broder. Efter att jag kom hem har jag hunnit ta en promenad till affären där jag köpte lite mat och massa godis och glass, och ja, jag kommer typ gå upp 80 kilo denna helg.. Whoppsies. Nej men nu ska jag ta och titta till min mat och sedan mysa ner mig i soffan och kolla på prison break. Adios bitchachos! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0