I'M YOUNG, WILD AND FREE

Yo Makkafloow budds! Även denna dag har rullat på helt okej. Började med matte och fick tillbaka matteprovet, vilket för övrigt var och är det sämsta matte provet jag nånsin gjort. Skrattretande faktiskt. Men jag överlever. Hade spanska läxa till idag men för ovanlighetens skull så förhörde inte min lärare oss, YEES! Sen hade vi svenska och sedan vart det Hk där jag och Elias bland annat hade mjölkrig mitt bland pirog bakningen, vilket resulterade i en inte så jätteglad lärare.. Ehehe. Blev iallafall helt okej piroger i slutändan och sedan slutade dagen med LK och sen kom jag hem en timme tidigare och cyklade då iväg i det underbara vädret och hämtade Edvin. Ska väl även ta och plugga en hel del inför idrottsprovet som inträffar imöra. Good bye m'homies! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0