IKEA.


Tänkte börja med att svara på två frågor som vi har fått. Den första är var klädställningen är köpt, å det är på IKEA. Sen var det någon som undrade om killarna kom hit, å yes det gör dem! De landar sent ikväll. Planet lyfte faktiskt exakt för 12 min sedan. Nå, back till dagen. Onsdag somsagt! De brukar vanligtvis vara väldigt hemska, men dagen har faktiskt flutigt på. Intervjuade Habba på So:n, svarvade klart min skål på slöjden å gjorde lite annat skit på resten av lektionerna. Cyklade sen hem å satte mig ner i soffan tillsammans med kladdkaka som min broder hade bakat. Storslaget, jag vet. Sen hämtade min moster å kusin upp mig så vi åkte till IKEA där vi mötte upp min moder. Vi käkade IKEA middag, å sen kikade vi runt där. Åkte sedan hem och hamnade här. Borde plugga kemi, men orkar inte faktiskt. Hej IG & hejdå till er.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0