If This Is Your Favourite Song, Run It Back

pic.twitter.com/jIvqT66f
Jag och Emma i våra kåpor. Kul att jag blundar också!
Ska ta och mysa ner mig i sängen nu och sova faktiskt. Och jag vet att klockan bara är typ 9 men är så otroligt trött och jag behöver verkligen sova just nu. Dagen i almänhet har varit bra. Vaknade 9 av alarmet imorse och sedan vart klockan 10 och jag satt i kyrkan med restan av konfirmandrarna, vettefan om man säger konfirmandrarna? Men nu gör jag det iallafall! Övade på låtarna och uppställning osv inför Konfirmationen som inträffar nästa lördag, vilket känns sjukt. Mamma kom sedan och hämtade mig och vi körde bakstuga här hemma. Bkade 5 sorters kakor + en sats bullar cuz ya know, thats how we roll at ma house. Nej nu ska jag ta och gosa ner mig ordentligt, god natt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0