I don't mind if you don't mind.


Denna fredag alltså, den borde få nobellpris! Så bra har den varit, alltså. Vi skrev idrottprov å blev sedan meddelade att resten av dagen var inställd, eftersom att vi inte kunde få någon lunch. Det var nämnligen strömavbrott där vår mat lagas, å lärarna kan inte tvinga oss att gå i skolan en hel dag utan mat så de skickade hem oss vid 10.30 tiden. (SER DU LISA, JAG GJORDE PUNKT!) Iallafall så cyklade jag å Lisa hem till henne då och softakoftade i fleraaa timmusar. Vi lagade lunch, åt glass, garvade, sjöng, spelade in filmer och lekte skönhetssalong. Vi är så mogna, så. Sitter för tillfället i min säng och lyssnar på Gavin DeGraw, ovanligt va!? Hade nyss ett sånt här moment när jag sjöng en text, och han en annan. Det var lite pinsamt. Nä, nu ska jag tjockaaaaaa.
Haidoooooooooooooooooo-o-o-o-o-o-o-oo-å.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0