I Am What I Am

Har haft en jätte jätte härlig konfirmations dag idag! Somnade alldeles för sent igår och vaknade alldeles för tidigt men kunde inte somna om. Drog mig uppåt iallafall och duschade och hela det köret. 20 i 9 satt jag i en bil med Meli och hennes mamma på väg mot Gamla Uppsala kyrka där vi spenderade uppåt 4 timmar. Träffade släkten och det blev massa kramar och sen när vi alla kom hem hit vart det ännu fler kramar och jag fick presenter och det var mat och det var fika, full rulle med andra ord. Riktigt lyckad dag. Och vill bara säga att min familj är så mycig, älskar er och tack! Ska snart ta och krypa ner i sängen och slå på ett avsnitt prison break innan jag somnar. God natt kära vänner. /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0