Give me love.


= Min klädsel för dagen (SHORTSVÄDER♥), och det jag kom hem med från staden. Köpte ett par örhängen, en tröja å lite godis. Fick också låna gossip girl av Emma, eftersom alla mina vänner utrycker att det är så fruktansvärt bra. Tydligen så MÅSTE jag ge det en chans. Var iallafall ner till staden med Emma efter skolan! Vi drack chailatte på Waynes och pluggade lite idrott till imorgon, då vårt idrottsprov infaller. Sen strosade vi runt lite på staden i solen, och sådär. Det var jätte mysigt! Sitter för tillfället och lyssnar på lite musik och äter av mitt godis som jag köpte in stada. Jag känner även att detta äntligen börjar bli en blogg! Eller vad säger ni? Hanna bloggar äntligen, och vi skriver inte samma saker längre. Det börjar likna någe alltså! Nej, nu ska jag nog slå på ett avsnitt av Gossip girl. Hm, vi hörs.
/Skeptisk Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0