Eurovision Song Contest 2012

Hej på er! Känner att bloggningen ligger lite på underkanten just nu.. Men idag är det iallafall lördag och igår var det ju fredag vilket resulterar i vanlig skoldag. Kom dit 10 då dagen började med vårshow sedan var det 2,5 timmar innanmätets lektion vilket var lite drygt men jag Lisa och Emma gick till Ica och köpte glass och satte oss på en bänk osnyggas pga värmen. Gud det har blivit sånt jäkla härligt väder och så jäkla varm men man ska inte klaga nu när den är här. Sen hade jag 2 rätt så onödiga lektioner. Fick sms sv. Mamma som sa att hon skulle komma och hämta mig. Yeees! Slapp sitta på en äckligt varm buss i enhalvtimme. Vi åkte och köpte Milkshakes och sedan typ småhandlade lite när vi kom hem vart det matlagning och senare på kvällen fick vi gäster. Jag och Elias slog på en film, ingen mindre en Pet sematary och ja jag stavade fel men det för så den stavas.. Somnade runt 12 och vaknade 10 imorse, åt frukost inne i stan med mamma o pappa och vi köpte lite gott till ikväll. Då det även är Eurovision, vilket hela familjen + typ hela Europa kommer sitta bänkade framför. /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0