Crew Love

Så här fina var vi i tisdags, åhh ni ska veta hur mycket jag älskar frida i bakgrunden!
Frida och Hanna ringde mig runt 13 tidigare idag och knällde på mig att jag skulle komma in till stan och äta lunch med dem och emma, och ja efter ett tag gav jag efter och åkte in. Och lika bra var det för efter ett tag vart jag tvungen att fixa pengar till polen, så kallade zloty. Älskar namnet alltså! Sen har jag även köpt en hel del godis till imorgon. Åhhhh jag är så jävla tggad ni fattar inte hur roligt det här ska bli! Packat har jag även gjort en hel del och nu är jag äntlign klar, ska bara ner med teelfon laddaren och tandborsten imöra, gud va bra då vet ni det också! Ska nog ta och hoppa i sängs nu så jag kommer upp imorgon. God natt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0