Boom chickaa wowoooow.


Är nyss hemkommen från staden, där jag var och klippte mig. Hade även i lite blonda slingor nu till sommaren, känns bra! Håret blev dock kort, men det växer ju ut igen satee jag går vidare. Skoldagen idag var helt okej. Ganska jobbig egentligen när jag tänker efter, men den gick hyfsat fort ändå. Stod och chitchattade lite med Meli & Hanna efter skolan medan de väntade på deras buss, sen åkte jag hemmåt och sedan direkt ner på stan. För tillfället sitter jag och lyssnar på lite Gavin Degraw och drömmer mig bort till andra sidan jorden. Åh, det hade verkligen varit passande just nu, men Polen är inte långt borta. Å efter det Turkiet, så jag ska väl inte klaga!
Notera att bilden här över är tagen before min haircut, ok bra hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0