22 maj.


Härliga väder, tack för att du uppfanns. Sammanfattar min dag så . Har nämnligen befunnit mig i skolan idag, ovanligt va? Vi hade vårshowsrep hela förmiddagen, sedan idrott och sedan slutade vi. Emma, jag å Slice åkte ner till staden och kikade runt. Sen tog vi en fika, å sedan fortsatte Emma å jag att kika runt. Köpte en jävla massa grejer, faktiskt. Även fast jag redan hade köpt en jävla massa grejer i Polen. Men det skadar väl ingen, så. Köpte även present till min fader, som fyller år idag. Stort grattis till dig Paps! Det känns som att jag har gjort väldigt mycket bra saker idag, faktiskt. Fast egentligen har jag bara gjort av med pengar och pluggat franska.
Är det duktig? Vi lämnar denna fråga obesvarad. Måste även tillägga att jag köpte tre 1D posters idag, å mitt liv är fullbordat. Hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0