1 MAJ 2012

Kan inte sluta lyssna på den här låten, så jävla grym!
1 maj då, gud tiden springer iväg! Det känns som om det var ju för typ 1 vecka sen. Helt sjukt och det känns fortfarande inte sm om jag är 15 på nått sätt, ahh vill alltid vara liten men ändå växa upp och flyta hemifrån oh hela det köret.. Men det tar vi en annan gång skulle kunna sitta här och snacka om det i 98765678 år.
Som sagt så var gårdagen jätte härlig! Vaknade sedan upp runt halv 12 imorse och bara låg i sängenb och gjorde inte så mycket försen klockan slog 1-2 då jag kravlade mig ner för trappan för att upptäcka ett tomt hus. Fixade lite frukost till moi och satte mig framför Tv där jag spenderade nån timme. Mamma kom sedan hem och jag hjälpte henne med altanen som vi har fixat inför konfan som inträffar om mindre än 2 veckor vilket känns helt sjukt. Nej nu ska jag hoppa in i duschen för att vi får gäster lite senare. Ha en bra 1 maj! =) /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0