We'll go down this road until it turns from color to black & white.

Knarkade typ huvudvärkstabletter och tog sedan bussen in till stan och dansade med mina kära buds!
Lika bra faktiskt, de fick mig på mycket bättre humör. Tog sedan tåget med Emelie och Elias kom och hämtade mig med moppe vid tåget. Så vi tog en liten tur med den, årets första tur faktiskt! Åhh det är så härligt och snart kommer jag kunna få åka själv!! Iihiohhoheheh. Men sen då? Jo jag tog en dusch, åt, kollade på TV med mamma och pappa och nu ska jag hoppa i sängs, så god natt! =) /Alice
18 dagar kvar till Drake! Så jävla taggad så det är inte sant, människor om ni bara kunde känna min glädje just nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0