Thank god it's friday.


Fredag idag, yesyesyes(osv). Väldigt kort dag idag, hade en lektion på morgonen sen drog vi till Fyrishov och hade simning. Livräddade, simmade osv. Sen satt vi i bastun lite för länge, för att bli av med lite kilon på vår kropp. Även för att balsamet i håret skulle värka, och för att våra porer skulle öppna sig. Ni förstår så mycket vi har att tänka på. Sedan traskade vi mot kyrkan där vi hämtade våra tulpaner. Jag sa sedan hejdå till Meli & Hanna när vi skulle åt olika håll. Sedan hoppade jag på min bike och trampade hem. Sen dess har jag hunnit äta lunch, städat mitt rum, fixat min 1D vägg och pluggat lite kemi. Min spotifylista var även väldigt delaktig. Kändes även fruktansvärt bra när mamma kom hem och gick in i mitt rum. "Åh va fint det är här. Har du städat!?" Sa hon glatt och tittade sig omkring. Jag samlar på mig pluspoäng förstår ni. Snart så är den där läpp piercingen min. Resten av kvällen; Pizzakäk och cola. Jihaaaaaa. Var tog min planer vägen om att vara nyttig? Bra fråga Frida.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0