Sunshine.


Så fort jag hör ordet torsdag så skriker det KAOS i min hjärna. För det är precis vad den här kvällen har varit. Dagen i helhet har egentligen vart ganska bra. Satt ute i solen med mina fina i flera timmar och pluggade. Sen åkte vi och solade solarium efteråt. Och sedan blev det fika på Landings. Myyyysigt. Resten av kvällen har däremot var väldigt stressande. Varför vet jag inte riktigt. Men har fått en jävla huvudvärk, och har pluggat kemi, engelska , musik och svenska och har bara inte kunnat slappna av helt enkelt. Men det är iaf fredag imorgon, vi ska hem till Alice och fira henne. Jätte mysigt. Förhoppningvis gillar hon min present, vi får väl se. Spänningen är olidlig, haha skämta. Men vet ni vad? Nu ska jag ta och titta på one tree hill avsnittet som har kommit ut. Så vi hörs.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0