solen gick upp idag också

Ligger här i min säng och här helt uttmattad, de senaste 2 veckorna har inte riktigt varit på min sida. Och även om jag bara skulle vilja skita i allt och bara sova så måste jag plugga inför geografi provet vi har på måndag. Hatar att ha prov på måndagar! Jag har också hunnit käka lite frukost, vilket vart mackor och smoothie. Ska även försöka hinna städa mitt rum i helgen, ser ut som skit! Kläder överallt, dammråttor, väskor lite varstans och mina vöäggar måste jag ävn hinna fixa, ser inte bra ut atm. nej men nu ska jag dra innan jag blir för depp över att jag måste fixa mitt rum, ciaaooo m'bitches! /Alice
Power, Peace and Freedom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0