Slide over here.


Har haft en trevlig dag. Har spenderat massa tid tillsammans med min fina Melker, fick en (Fet, mega, tjock, awesome, jävligt stor) 1D affish av min moder. Tacktacktack. Tog sedan med mig Melker hem till honom, där jag sedan spenderade resten av kvällen. De bjöd mig nämnligen på tacos, och som ni vet. Tacos och jag, en jädrigt bra kombination. Men det var även mycket trevligt att få umgås med min morbror&tjej. Vi såg även filmen Taken som har fått mig helt galen. Har övat på karate sparkar och slag hela kvällen nu. Måste ha lite självförsvar har jag insett, så nu jävla ska jag träna upp mig. Har även smällt i mig en skål marängswish och sett Jupiter och Venus med blotta ögat. Imorgon är det söndag som står på tur, den startar jag med en välförtjänt sovmorgon, sen ska jag i dagen till ära plugga Kemi. Eftersom min älskade kemi lärare tycker det är kul att lägga proven på måndagar. Snuttegulligt va? Nej, här kan mina karate sparkar passa bra. Ska gå och öva nu. Passa er. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0