Sjuk tisdag.


Fick knappt någon sömn inatt så vaknade med världens tyngsta huvud, och världens huvudvärk. Hade även väldigt ont i halsen så jag bestämde mig för att vara hemma. Har legat nerbäddad i min säng hela förmiddagen och bara kollade på gamla videos på 1D. Har gått igenom alla xfactor videos, och alla intervjuer. Åh, såna gamla minnen. Har även legat och tänkt på att om exakt 377 dagar och 6 timmar sitter vi inne i O2 Arenan och väntar på att få se våra pojkar. Åh, så jag bara vill att tiden ska svisha förbi nu. Men de händer en del saker innan dess också, däribland Turiket, Polen, sommarlov osv. Ni kanske märker att jag är ute på andra tankar just nu, har vart det hela morgonen. Åh, det är så härligt att drömma sig bort ibland. Men iaf, back till nuet. Pappa skulle komma hem med lunch till mig strax, så vi får se vad han har hittat på. Tillsdess ska jag fortsätta drömma mig bort. Så vi hörs vänner. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0