Påskägg!


Såååå lördag idag, det har vart en riktigt bra dag. Hängde på stationens cafe hela förmiddagen tillsammans med Lisa & Emma. Vi fikade, bytte påskägg och pratade i mängder tills klockan slog 1530 då vi insåg att vi kanske borde åka hem. Tog bussen hem och möttes av en glad Melker när jag kom innanför dörren. Busade och kramades med honom i någon timme, och när klockan sedan slog 1700 fick vi besök av Ellinor med familj. Vi käkade middag tilsammans, sen fixade även jag och Ellinor efterätten som blev chokladmousse. Vi är så duktiga döttrar, så. Resten av kvällen hängde vi framför teven där en film var igång. Minnet är inte med mig för tillfället så vet inte riktigt vad namnet på den är, men bra var den iallafall. När klockan sedan slog 2200 gick de mot sin buss och jag hamnade sedan här. Sitter och ödslar tid och väntar tills klockan ska slå 0200. Då ska nämnligen våra pojkar uppträda. Viktiga grejer förstår ni. Annars har jag inte så mycket mer att meddela.
Vi hörs i framtiden mina fina. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0