Obey bitch

Dagen i skola rullade på helt okej idag. Inställd svenska, idrott, genomgång på musiken osv. Sen drog jag, lisa, meli och lite andra mot kyrkan där vi pratade, fikade. Typ det vanliga. Körde minuten också, hahah riktigt roligt. Överträffade mig själv genom att träffa en mentos i en cola flaska som stod på marken och jag stod på en stol. Så jävla cool jag är! Skypade lite med Lisa och Ellen som nu befinner sig i Brazilien, fäller en tår för att de flyttat dit. Sen fick jag med mig lite godis och kakor med mig hem som jag ska sälja... Dock inte så kul men men. Ska ta och skriva lite nu också men vi får se hur det går, är gryyyyyymt trött. /Alice


VILLLLLL.HA.EN.NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0