Never the right time.

Yooo party peps. Har nyss käkat middag, som bestod utav en cap-cap-capricosaaaaa. Hade väldigt djupa livssamtal med mina pärents också, kan vara trevligt om man är på humör; vilket jag var. Har vart i stada idag också efter scoolishen. Drog dit tsm med mina kära peps Meli, Hanna, Emma och Alice. Vi fettade oss på McDonalds och sedan kikade vi runt. Köpte faktiskt ett par röda brallor, för ovanligthetens skull. Jag är själv förvånad så det är helt OK att du också är det. W-O-W. Sen känner jag också såhär; THANK GOD IT'S FRIDAY. för denna vecka var jobbig kan jag meddela. Men nu är den iaf öööver och jag bah; yesyesyes x8. Nej nu ska jag slå igång min musik och sooofta-kofta hela kvällen. Ha en riktigt jäkla grym hälg mina ridärz. Ciaooooo.
/Frida
pic.twitter.com/J98ht1T2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0